Mińsk Mazowiecki, dnia 26.02.2020 r.
1. Osoba składa wniosek do Wójta Gminy Mińsk Mazowiecki o przekazanie Gminie Mińsk Mazowiecki wybudowanego z własnych środków urządzenia wodociągowego i/lub kanalizacyjnego.
2. Do wniosku należy dołączyć niżej wymienione dokumenty:
a. inwentaryzację powykonawczą (oryginał lub kolorowa kopia) wybudowanego urządzenia: wodociągowego i/lub kanalizacyjnego,
b. protokół odbioru końcowego urządzenia: wodociągowego i/lub kanalizacyjnego,
c. decyzję na użytkowanie urządzenia: wodociągowego i/lub kanalizacyjnego wydaną przez PINB w Mińsku Mazowieckim lub zawiadomienie o zakończeniu budowy z wypełnionym zaświadczeniem przez PINB w Mińsku Mazowieckim, że w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji do użytkowania urządzenia wodociągowego i/lub kanalizacyjnego objętego tym zawiadomieniem.
3. Na uzasadniony wniosek Kierownika Zakładu wnioskująca Osoba przedłoży do wglądu inne niezbędne dokumenty potrzebne do sprawdzenia i/lub weryfikacji wbudowanego materiału podczas realizacji budowy urządzenia wodociągowego i/lub kanalizacyjnego.
4. W przypadku braku w budżecie gminy środków finansowych na rozpatrzenie wniosku (po jego wstępnej weryfikacji wartości refundacji) zakład poinformuje Wnioskodawcę o wstrzymaniu rozpatrzenia wniosku i wskaże termin po jakim nastąpi jego dalsza realizacja. Jeżeli w danym roku budżetowym dojdzie do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel wniosek przechodzi do realizacji na kolejny roku budżetowy (zgodnie z zarządzeniem w kolejnym roku budżetowym).
5. Po pozytywnej weryfikacji wniosku zakład zaprasza Wnioskodawcę na podpisanie umowy, a następnie bez zbędnej zwłoki umowa przekazywana jest do podpisu przez Wójta Gminy Mińsk Mazowiecki.
6. Po podpisaniu przez obydwie strony umowy i jej rejestracji w rejestrze umów Urzędu Gminy Mińsk Mazowiecki zakład przekazuje ją do Skarbnika Gminy Mińsk Mazowiecki w celu przygotowania przelewu środków oraz wydaje umowę Wnioskodawcy.